dijous, 25 de maig del 2017

TUBS DEL MÓN

AVUI HEM ESTAT AL CENTRE CULTURAL DE PUIG D'EN VALLS PER VEURE L'OBRA MUSICAL: "TUBS DEL MÓNS":



AQUEST GRUP CATALÀ HA UTILITZAT TOT TIPUS DE TUBS I ELS FÈIEN SONAR.. EN AQUEST CAS UTILITZAVEN UNA TANCA D'OBRA!




HEM POGUT SEGUIR LA MÚSICA AMB PICANT PALMES:



HAN UTILITZAT MOLTS DIFERENTS MATERIALS RECICLATS I ENS HAN EXPLICAT  COM PODÍEM 
FER-NE NOSALTRES!!!!!!!



UNA EXPERIÈNCIA FANTÀSTICA. UNA OBRA DIFERENT I MOLT ORIGINAL. HEM GAUDIT MOLT AVUI AL TEATRE!!!

2 comentaris:

  1. A jo em va agradar molt el concert\teatre, es va fer una mica repetitiu i llarg però no va estar malament... El que més em va agradar (a part dels acudits que contaven) va ser que no era un teatre ni un concert com tots, va ser una cosa diferent. A jo això em va parèixer molt bona idea per canviar un poc... I a més amb aquest mètode podies tenir instruments reciclats amb coses que podries tenir a la teva casa

    ResponElimina
  2. Aquest home que feia tots aquests instruments em va deixar de pedra, va ser molt divertit. Clara

    ResponElimina