divendres, 19 de maig del 2017

PAPAS I MAMAS VOLUNTARIS PER LA DIADA

HOLA XUPIRULIS!!!!

NECESSITAM MAMÀS I PAPÀS VOLUNTARIS PER LA DIADA!

COM JA SABEU, EL PRÒXIM  DIVENDRES ÉS LA DIADA ESPORTIVA DE STA. GERTRUDIS I PER AQUELL DIA NECESSITAREM A TOTS ELS PAPÀS I MAMÀS POSSIBLES, JA QUE TENIM UN MUNT D'ACTIVITATS PREVISTES I LA VOSTRA AJUDA ÉS CLAU I MOLT NECESSARIA, JA QUE NOMÉS AMB ELS MESTRES, NO ÉS SUFICIENT. US CONVIDAM A VINDRE I A GAUDIR D'UN DIA MOLT ESPECIAL AMB NOSALTRES.

EN CAS DE PODER VENIR, PASSEU QUANT ABANS MILLOR PER SECRETARIA, PER COMUNICAR-HO. GRÀCIES!!!!!


BICICLETES A PUNT!

AQUELL DIA, REALITZAREM UNA SORTIDA EN BICICLETA PELS VOLTANTS, PER TANT HAUREM DE PORTAR BICI I CASC. LA BICI HA D'ESTAR REVISADA I A PUNT PER SORTIR, PER AQUEST MOTIU S'HA DE COMPROVAR A CASA QUE LA BICI FUNCIONA BÉ I ÉSTÀ PREPARADA PER USAR-SE: RODES UNFLADES, SEIENT A L'ALÇADA, CADENA ENGREIXADA,.... AQUELL  MATEIX DIA PORTAREM LA BICI I EL CASC (AMB EL NOM) I LA DEIXAREM EN EL PARKING DE 3r CICLE, QUE JA US DIREM ON ÉS.

GRÀCIES ANTICIPADES PER LA VOSTRA COL.LABORACIÓ I AJUDA!!!!

(posau un comentari amb el vostre nom en aquesta entrada)




19 comentaris:

  1. M agradat molt la diada esportiva picina era molt guay y atheletics molt guatchy...

    ResponElimina
  2. Quina emoció de fer la diada. Crec que la piscina serà lo que mes m'agradara.JAUME.

    ResponElimina
  3. Tinc un munt de ganes de que sigui sa diada esportiva i d'anar a la piscina i anar amb bici. Amaya

    ResponElimina
  4. Tinc moltes ganes de que sigue el divendres, de vora el que farem i fer-ho tot.CLARA

    ResponElimina
  5. Vull que sigui divendres per fer la diada i passar-ho molt bé. LAIA

    ResponElimina
  6. Tinc moltes ganes divendres per a fer les diades esportives perquè cada any és mot divertit.Laura

    ResponElimina
  7. Les diades esportives cada any son millors, mes emocionants i divertides.Amb tu Carmen m´hos o pasarem millor que mai. BRUNO I VICENT.

    ResponElimina
  8. Tinc moltes ganes d'anar a la diada esportiva i alomillor vendrà el meu pare. Sarah

    ResponElimina
  9. Tinc moltes ganes d'anar a les Diades Esportives per jugar amb tots els meus companys i divertirme el més posible.
    I també tenc moltes ganes d'anar amb bici i disfrutar molt de la naturaleza i tots els sons.
    NEUS

    ResponElimina
  10. Tinc moltes ganes de que siga la Diada esportiva per anar amb bici i banyarmos.JORDI

    ResponElimina
  11. Jo tenc moltíssimes ganes que siguin les diades esportives perquè m'ho pas super bé. Però els meus pares no podran venir pe perquè als matins tenen treball.

    ResponElimina
  12. El meu pare no podrà venir però diu que segur que ens ho passam "pipa".
    Jo tenc moltes ganes de que comenci perquè sempre m'ho pas súper bé amb els amics, anant amb bici, a la piscina, ...

    ResponElimina
  13. Jo tenc moltes ganes de anar pero els meus pares no poden.salva

    ResponElimina
  14. Tinc moltes ganes d'anar a les diades Esportives i d'anar en bicicleta.AMBAR

    ResponElimina
  15. Els meus pares no podran venir a la diada esportiva perquè treballen el matí. Però tinc moltíssimes ganes de fer les diades esportives d'aquest any, segur que ens ho passarem en gran! Sara Ribas

    ResponElimina
  16. Tenc moltíssimes ganes de fer la diada esportiva, perquè és molt divertit i perquè m'ho pas molt bé amb els meus companys. Els meus pares treballen per el matí i crec que no podran venir. MIQUEL ;D

    ResponElimina
  17. Teng moltes ganes de fer sa diada esportiva perque sugura ment no lo pasarem molt bé
    Pau

    ResponElimina
  18. Ok la meva bici està a punt!, sera súper emocionant!!!! peró els meus pares treballen i cap dels dos pot venir.Marga

    ResponElimina
  19. ok la meva bici està més que super bé.cLARA

    ResponElimina