dilluns, 8 de maig del 2017

Decàleg per gaudir del bosc i el camp

Els alumnes de 5è, hem pensat  sobre com hauríem d'actuar per gaudir del bosc i el camp respectant tot allò que creix i viu a la Natura:


DECÀLEG PER GAUDIR DEL BOSC I EL CAMP

1.  Treure  les coses que necessites només quan hagis d’usar-les, d’aquesta manera no molestarem a ningú.

2.  Recollir els excrements dels nostres animals.

3.  Guardar el fems fins que trobem un contenidor.

4.    No fumar al camp ni al bosc i menys tirar les llosques al  terra.

5.  Parlar de manera que no molesti a la resta de persones i animals.

6.  Respectar els animals i les plantes, deixa el vehicles als llocs habilitats.

7.  Aprofita l’aigua que et sobra i regala-li a les plantes del bosc.

8.  Tracta a la natura com ella et tracta a tu.

9.No tractis el bosc com el teu abocador

    10.Fer foc allà on toca i quan toca.


PENSA ABANS D’ACTUAR!



Alumnes de 5è Ceip Sta. Gertrudis.

- Realitza un dibuix per demà, d'una (o més d'una) de les normes anteriors.

4 comentaris:

  1. Hola Classe!!!!
    Com va tot? He estat mirant la feina que esteu fent i m'encanta, feu molt bon treball, seguiu així. Jo estic molt contenta fent Educació Física a l'escola de Sant Carles encara que fa moltíssima calor al pati, però per jugar sempre hi ha temps encara que faci calor. Però ho he de dir, us trobo molt a faltar i vosaltres a jo? Abans que acabi el curs tornaré per fer una altra visita a veure si heu crescut molt, bé alguns millor que no que si no sereu més alts que jo!

    Un besito molt gros Xupirulis i Carmen
    PD: des d'aquí us envio una abraçada molt forta i de la meva part feu-li una abraçada també a na Carmen, però sense ofegar-la ehh!
    Soraya

    ResponElimina
  2. Que guay¡¡¡ a jo hem ves agradat molt mes que ho fesis a la nostra escola. Una abracada SORAYA.JORDI

    ResponElimina
  3. Hola Soraya, podràs venir a la festa de fi de curs? Ballarem "This One's for You". UMA

    ResponElimina
  4. Hola Soraya, tinc moltes ganes de torner-e vorer-te, jo te trobo molt a faltar. Ojala estiguesis amb nosalres!!!, te desitjo el millor i que t'ho passis molt bè fent educació fisica. Amaya

    ResponElimina