divendres, 18 de novembre del 2016

TALLERS FESTES DE STA. GERTRUDIS

GRAN DIA DE CONVIVÈNCIA DE LA NOSTRA ESCOLA!!!!!!

HOLA A TOTS!!!!
Avui, un sol espectacular ens convidava a passar un dia just com el que hem tingut: al carrer, amb els amics, familiars i  mestres gaudint d'uns tallers molt creatius i molt nous que ens han permet realitzar figures de fang, construccions amb capses o dibuixos fantàstics al terra.... 



PITJAU A LA FOTO (aquesta vegada no hi ha més fotos perquè no ha estat possible, però us convid a entrar a la web de l'escola on trobareu més)

5 comentaris:

  1. Ens han agradat molt els tallers, el que més ens ha agradat ha set el de estructura amb capses, sobretot perque hem fet a en Perry de "Phinias y Ferb". UMA I INÉS

    ResponElimina
  2. Saludos desde San sebastian.Jordi

    ResponElimina
  3. Ha estat molt divertit aquest dia!
    m'he divertit molt fent els diferents tallers que hi habia!
    El que mes m'ha agradat ha estat el de circolar perque els professors eren molt amablesi el que mes m'ha agradat de circolar ha estat lo de les teles.Amaya

    ResponElimina
  4. M'agradat molt fer els tallers, a set molt divertit i m'ha inpresionat lo que feien els munitors amb els malavars. MIQUEL

    ResponElimina
  5. Per jo el taller que mes me va agradar va ser el Circolar. Perque fer volteretas penjat a les teles va ser molt divertit. Tambe me va agradar perque na Carmen me va ajudar. JAUME.

    ResponElimina