dimarts, 15 de novembre del 2016

GEOMETRIA EN 3D

Hola!!!
Avui  hem fet una sessió, a partir la que vàrem fer de "Geometria i peixos". Hem seguit treballant geometria, però aquesta vegada hem realitzat figures geomètriques en tres dimensions. 


Aquesta activitat la hem realitzat en grups de dos o tres, primer hem consultat internet per saber quina figura faríem i desprès ens hem dedicat amb realitzar figures... Algunes ens han costat més que altres per la longitud dels costats o perquè ens costava fixar els vértexs, però finalment tots hem aconseguit fer una figura. Grans Xupirulis!!

Poseu comentaris!!!!!

FELIÇ DIA DE SANTA GERTRUDIS!!! Esper vore-us demà al poble!!!


15 comentaris:

  1. Me a encantat fer les figures geometriques sobretot perque hem treballat be en grup i la geometria es molt divertida esperc fer mes activitats d'aquestes.Marga

    ResponElimina
  2. M'agradat molt fer lo de figures geometriques per que ha set molt interesant i perque i apris molt de com fer una figura geometrica...etc.MIQUEL :D

    ResponElimina
  3. M'ha agradat molt fer les figures geometrices i hem treballat molt be en equip,aunque hem tingut uns cuants problemes,i he apres molt. LAIA

    ResponElimina
  4. A jo m'ha agradat molt fer aquestes figures. Al principi ens va costar molt perquè tot el rato es queia la figura i es rompia però al final com ens costava molt vàrem fer una altra figura... Va ser molt divertit!!!.INÉS

    ResponElimina
  5. A jo m´ha agradat molt fer aquesta activitat.Na Maria i jo al principi les palltes ens sortien un poc desigualades pero despres en varem fer una altre figura i ens va sortir millor.Pero aixi i tot m´ho vaig passar molt bé. NEUS.

    ResponElimina
  6. Per jo el treball de la geometria va ser molt divertit perque en Salva i jo haviem fet un triangular i un triangle. M'ho vaig passar molt be. M'agradaria fer aquesta activitat un altre vegada. JAUME.

    ResponElimina
  7. a jo fer aquesta activitat tan divertida me ha paregu super guai al principi me costaba perque el alabre se sortia de la pagita pero despès cuan varem fero amb boletes de paltilina me va parixa mes facil i divertit i me va agradar molt i ho vui repetir

    ResponElimina
  8. A jo m'ha agradat molt fer les figures però la figura que vam escollir na Inés i jo un: dodecaedre costava molt de fer per que es queia tot el rato, vam provar a reforçar-lo amb cola però tampoc va funcionar. A ultima hora vam haver de fer una altra figura i vam fer un prisma de base pentagonal que ens va sortir bastant bé. M'he divertit molt i he après moltes coses com que es en dodecaedre...UMA

    ResponElimina
  9. A jo m´agradat fer formes geometriques abm en Finne i en Vicent la,la forma que mes m´a agradat a set la de Mia i na Esme,la veritat es que en Vicent estaba una miqueta grunyon en Finne i jo el intentabam tranquilizarlo i es quixaba casi per tot no té paciencia per fer eixo pero aun aixi m´a agradat fer aquesta activitat.Bruno

    ResponElimina
  10. Es mol guai aquesta activitat perque ma agrada construir figuras geometricas i lluntarles i fer una sola figura i magradaria fer un prollecte sovre aquest tema

    ResponElimina
  11. Aquesta activitat a estat super diveryida i entretenguda,he apres a fer figures geometriques!!!MARIA

    ResponElimina
  12. Aquesta activitat m'agradat pero amb sa plastelina no saferraben les pajitas i erea molt dificil i no ma surtit molt be pero m'agradat.AMBAR

    ResponElimina
  13. M'ha agradat molt fer aquestes formes amb paietes,fil ferro,etc.He apres moltes coses noves que no sabía i fent aquestes figures he apres molt.Amaya

    ResponElimina
  14. A jo m'ha agradat molt fer aquesta activitat de les figures perqué hem treballat en grup, hem utilitzat plastilina, palletes, etc... i he apres a fer una figura nova que abans no habia escoltat el seu nom.Laura

    ResponElimina