dimarts, 4 d’abril del 2017

MOSTRAM LA NOSTRA LÍNIA DEL TEMPS!!

AHIR VÀREM ANAR PER LES CLASSES PER CONVIDAR-LIS A VEURE LA LÍNIA DEL TEMPS QUE HEM FET:


CADA GRUP VA ANAR A UNA CLASSE DIFERENT:




ELS ESPORTISTES A LES CLASSES DE 3r...


                                                                         ELS EMOTICONOS A LES CLASSES DE 6è....



                                                             
 ELS PITUFOS A LES CLASSES DE 4t..


 

                                               ELS XUPIFIESTAS A LES CLASSES DE 2n...


 

                                        LES ABELLES A L'ALTRE 5è I A L'EQUIP DIRECTIU...

I ELS QUATRE INDESTRUCTIBLES QUE VAREN ANAR A LES CLASSES DE 1r, PERÒ NO TENIM FOTOS.. HO SENT MOLT...

CADA GRUP ES VA DEDICAR A FER UNA NOTA CONVIDANT-LIS A VINDRE I VAREN CONCRETAR L'HORA DE VISITA I AVUI HEM TINGUT EL PRIMER GRUP: ELS DARK UNICORNS DE 6è!




 EL GRUP DELS EMOTICONOS HA SET L'ENCARREGAT D'EXPLICAR LA LÍNIA DEL TEMPS A AQUEST GRUP.







ENTRE TOTS HAN EXPLICAT AMB DETALL LES DIFERENTS ÈPOQUES DE LA HISTÒRIA.


HO HAN EXPLICAT MOLT BÉ I ELS DARK UNICORNS DE 6è ELS HAN DONAT UN GRAN APLAUDIMENT.
GRÀCIES COMPANYS DE 6è!!!!!

6 comentaris:

  1. Jo crec que és molt bona idea explicar-los als altres el que hem fet perquè així sàpiguen millor el que va passar al passat.
    Jo avui ho he explicat a la classe dels inventors de 4t A i m'ha anat bé però al principi m'he començat a riure perquè estava molt nerviosa i els meus companys m'han hagut de recordar algunes coses perquè se m'oblidaven... Els meus companys ho han fet bastant bé però també a alguns s'oblidaven del que havien de dir i altres companys ho havien de dir per ell... Però jo crec que ho han entès bé i que ha estat tot pels nervis. Demà també ens toca i estic segura que millorarem el que avui hem fet malament i no estirem tan nerviosos.

    ResponElimina
  2. Estic molt contenta amb els emoticons perque han fet moltisma feina i o han fet super,super ,super... benisim i tenc moltisimes ganes de quee el meu grup que son les abelles puguem explicar als alumnes de 5éA i espac que mos suriti tot super bé igual de bé que els emoticonos enora bona emoticonos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.Clara

    ResponElimina
  3. Jo crec que els meus compañs ho han fet super be esperc que a nosaltres ens surti igual.maria

    ResponElimina
  4. Serà divertit explicar als altres la linea del temps. Els emoticonos han explicat molt bé i Els Pitufos també.

    ResponElimina
  5. m agradat molt lo que hem fet amb el linia del temps.FINNE

    ResponElimina