diumenge, 2 d’abril del 2017

FINAL DE TRIMESTRE DELS XUPIRULIS

Hola a tots!!!!
Volem contar-vos el final de trimestre de la classe dels Xupirulis. Seguim apuntant en el planning setmanal tot allò que feim: allò ens dóna molta seguretat i podem planificar-nos perquè sabem desde dilluns que farem durant tota la setmana.


En aquest cas, en Mateo i na Sarah llegeixen el plannig per tots i ens informen sobre què farem.

Seguim treballant el tema de les immigracions en petits grups, aprofundint en un tema que ens preocupa i que éstà, per desgracia, de  màxima actualitat.





Per treballar la competència matemàtica, seguim a bon ritme amb les fraccions. Desprès de cercar notícies relacionades amb les fraccions les hem penjat a classe, al racó del números:



La col·laboració i l'ajuda entre els companys és una prioritat en la nostra classe i quan acabem ajudem als alumnes que tenen algunt dubte.















Hem començat a incorporar de manera setmanal sessions de mindfulness, ja que són molt els beneficis que ens aporta i que ja us anirem explicant.


SETMANA DE LA MAR

Per tancar el nostre pas pel concurs de setmana de la mar, estem fent una infografia explicant quin ha set allò que hem viscut i hem sentit, perquè els alumnes que vullguin participar més endavant sàpiguen més sobre aquest concurs. Ara el tenim exposat fora, al passadís, però desprès farem un llibret que li donarem als alumnes de 4t.







Estem realitzan un mapa conceptual amb tot allò que es treballa a classe. Ens ajuda a relacionar tot el que hem après i a donar-li més sentit a tot allò que hem treballat. És una feina complicada que ens està  ocupant molt de temps, però seguirem treballant durant aquesta setmana.




LÍNIA DEL TEMPS

Desprès d'ocupar-nos dels detalls finals, ja la tenim terminada i ens ha quedat moooolt bé!!! I el més important, ens ha ajudat a conèixer i comprendre molt més totes les etapes de la història. Ara la volem mostrar-la a la resta de l'escola i durant aquestes setmanes darreres setmanes ho farem. 






JORNADA PER L'EDUCACIÓ

Diumenge passat es va cel.lebrar la jornada per l'educació i nosaltre vàrem contribuir fent els cartells per aquell dia.




... i va ser tot un èxit... Gràcies a tots!!!


i m'agradaria acabar amb en Nacho, en concret amb la seva àvia, que li regala aquests detalls tant guapos.....



M'encanta...........

34 comentaris:

  1. Grècies Carmen, per haver-me fet recordar que estam fent durant aquestes setmanes. Amaya

    ResponElimina
  2. Carmen es diumenge li vaig dir a la meva avia que te agraden els seus platans i es va quedar molt agraida.
    Nacho

    ResponElimina
  3. Hem fet moltes coses i molt xules aquestes setmanes, i d'algunes no m'enrecordava. LAIA

    ResponElimina
  4. M'agradat molt el que hem fet aquesta setmana totes les coses que hem fet hi ha set molt interessant.AMBAR

    ResponElimina
  5. M'agrada molt el que estam fent aquestos dies,pero el que mes es mindfulness perque crec que ens ayudará a tranquilizar-nos.JORDI

    ResponElimina
  6. A jo m'ha agradat molt fer totes aquestes coses.
    Penso que és molt bona idea fer el planning, perquè sabem el que farem durant la setmana i ens preparem per al que hàgem de fer, també m'agrada molt fer treball en equip perquè aprenc a estar i treballar amb més gent i a relacionar-me millor amb els meus companys. També m'agraden les fraccions i penso que són una cosa que ens servirà molt perquè ens podem trobar moltes coses pel carrer que siguin de fraccions.
    El mindfulness em pareix una cosa molt interessant i bona per nosaltres perquè ens ajuda molt a tranquil·litzar-mos i a llevar-nos els nervis per un examen, un partit, ...
    A jo la setmana de la mar em va parèixer molt divertida i una experiència molt divertida que mai oblidaré.
    M'agrada molt ajudar a la gent amb els seus dubtes i també m'agrada que m'ajudin. També m'agrada molt fer el mapa conceptual i veure tot el que vàrem treure de la notícia de "MENOS ESPECIES AMENAZADAS"
    La línia del temps crec que ens ha quedat molt bé i que és molt bona idea explicar-los als altres el que hem fet perquè ells també la puguin aprofitar.
    A jo em pareix una forma molt agradable de desitjar un bon dia a en Nacho i m'agradaria saber com es fa.Inés

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pedazo comentari Inés!!!!, enorabona es veu que has après molt i t'han agradat moltes coses, això és bo!

      Elimina
  7. a jo m'ha encantat la activitat del mainfulness perque ajuda a tranquilizarnos .El planning setmanal es molt útil i crec que ens ajuda molt.MARIA

    ResponElimina
  8. A jo m' ha agradat tot el que hem fet i el que estam fent i m' ha parescut una chulada. Perquè hem fet cartells, hem après coses noves, hem fet la línia del temps, hem fet picktochart però el que mes m' ha agradat a set Mindfutless perquè a jo em relaxa, em pos menys nerviosa...Laura

    ResponElimina
  9. M'agrada el que posa el plàtan de nacho i em relaxa molt mindfundess

    ResponElimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. A jo m'agrada tot el que estem fent a classe perquè estem fent moltes coses activitats noves, però l'activitat que més m'agrada és el Mindfutless perquè quan estic molt nerviosa o revolucionada hem relaxa molt. Sara Ribas

    ResponElimina
  12. A jo el planing setmanal em pareix una idea molt original i creativa per saber el que farem a lo llarg de la setmana.

    A jo m'agraden més les fraccions que ara perquè no les entenia del tot bé, però a poc a poc els he anat agafant el truco. També m'ha agradat molt fer el piktochart de setmana de la mar perquè he après moltes coses noves del piktochart.

    M'està agradant molt fer el llibret de les migracions perquè estem aprenent a treballar més en equip i sobre les migracions, el mindfulness a jo hem va molt bé i el dissabte el vaig utilitzar a una competició i ho seguiré fent perquè he va ajudar molt a no posar-me nerviosa.

    El mapa conceptual també m'està agradant molt com està quedant i és molt bona idea i molt original. I la línia del temps ens ha quedat supeeeer polida i interessant i tinc moltes ganes de ensenyar-lis a les altres classes, per acabar a jo les frases que li escriu l'àvia d'en Nacho als plàtans són molt polides i m'agradaria saber-les fer.Amaya

    ResponElimina
  13. A jo m'ha agradat molt fer el quadern que així aprenc a treballar en equip i a posar-me d'acord amb els meus companys, Fer el cartell de la jornada de l'educació m'ho vaig passar molt be dibuixant el ninot vermell, Acavar la línia del temps va ser molt satisfactori perquè ja està totalment feta i em va encantar el detall que li va fer la seva àvia.Sarah

    ResponElimina
  14. Aquest trimestre m'ha agradat tot el que en fet, he après moltes coses, com fer fraccions, mindfulness....també m'agradat fer la linea del temps i el llibret dels immigrans, la semana de la mar a set molt guaaaaay!! MIQUEL

    ResponElimina
  15. En aquest trimestre el més divertit no ha estat fer activitats sinó conèixer més bé als nostres companys un dels que mes en salva pel que va fer i dir a na carmen no va estar bé però després o van solucionar amb gestos molt bonics aquesta classe es coneix des d'infantil però a medida que an anat passant els anys m'he donat conte que som més que una classe inseparable hem après a fer moltes coses junts i cada vegada a empatitzar-nos mes uns amb els altres i espero que segueixi sent així.MARGA

    ResponElimina
  16. A jo m'encanta tot el que fem, els treballs en equip són molt divertits i complicats a vegades perquè no ens posem dacort en alguna cosa però si treballem bé en equip o aconseguim i aprenem coses:ens ajuda a entendre les idees dels altres i no només pensar en nosaltres mateixos,..
    Tambéem pareix molt bona idea posar planning setmanal per preparar-nos per la setmana que ens espera,..
    La línia del temps acabada ha quedat molt bé gràcies a què tots hem contribuït a fer-la i ja tinc ganes de mostrar-la als nostres companys.
    Les fraccions són una cosa molt important perquè un dia ens podem trobar amb una al carrer i si no sabem que significa no entendríem el cartell.
    El que més m'agrada és el mildfudness encara que hem costa una mica de pronunciar perquè ens ajuda a tranquilitzarnos quan estem nerviosos o cansats.
    M'agrada molt la manera en la qual treballem a classe i espero que segueixi així. UMA

    ResponElimina
  17. GRÀCIS A TOTS PELS VOSTRES COMENTARIS, M'AJUDEN A SABER LA VOSTRA OPINIÓ SOBRE ALLÒ QUE FEM!!!!!

    ResponElimina
  18. GRÀCIS A TOTS PELS VOSTRES COMENTARIS, M'AJUDEN A SABER LA VOSTRA OPINIÓ SOBRE ALLÒ QUE FEM!!!!!

    ResponElimina
  19. A jo aquesta setmana m'esta agradant molt perquè estam treballant amb grup, convivencia, amistat, ganes i sobre tot ajudant als demes.
    També m'ha agradat molt com a quedat la línia del temps tridimensional totes les coses que hem dut han estat molt creatives i al final a quedat molt bé, estic molt nerviosa per explicar-lis als nens i nenes de 1r la línia del temps tridimensional peró també he apres moltes coses que no sabía sobre cada època.
    NEUS.

    ResponElimina
  20. Jo aquest simestre estic molt content,emocionat i molt molt entusiasmat aunque alli baixat notes o e intentat i es un avis per millorar no tot es perfect i eixo me ho as ensenyat tu carmen al igual que a tots eixo i moltes coses mes mos as ensenyat a plorar a riure...Tot eixo es molt important u tu te importen altres coses com que ens esforçem i que traballem i aixi a de ser aquest curs sira mes dificil pero tots junts podem amb tot aquest simestre va ser molt agotador pero o e fet el seguent simestre me empleare atope pero sense prisa."Tots cometim errors pero eixo no significa que estigui mal eixo significa que tens que millorar" eixo mos deies tu i te tenc que agrair molt mes que el que posa aqui no vuy que el curs se acabi mai yo crec que si agues mes persones com tu en tot el mon el mon siria molt millor no u dic a broma yo sempre estare en deuda amb tu i amb els meus companys per ayuudarme tant com tu tots sou molt bones persones si tot el mon fos com valtros siria molt millor.Lo que mes me a agradar de aquest trimestre va ser la linia del temps varem descubrir moltes coses, tambe me va agradar molt el projecte del rorcual i la setmana de la mar.Bruno

    ResponElimina
  21. Tinc moltes ganes de fer la línia del temps.AMBAR

    ResponElimina
  22. M'agrada un munt tot el que hem fet pero encara m'agradaría fer mes coses. I tornar a presentar la linia del temps, perque va ser super divertir I interesante. Pero volia rectificar les coses que he fet mal, si en tinguesim de possar nota em possar un 7,5 perque se me varen olvidar algunes coses per dir, pero crece que el meu grupo els emoticonos ho varem fer genial. Mar

    ResponElimina
  23. Ha jo m'agradat molt aquest trimestre perquè m'après moltes coses des de la notícia de "menys espècies amenaçades" fins a la setmana del mar quan vàrem aprendre moltes coses, la línia del tems amb Lego, l'escurçó de migració i fronteres, el quadern d'immigració, les fraccions fins a explicar la línia del tems als al tros cursos i varem passat moltes situacions d'alegria, tristesa, enfad... Bé no tothom és perfecte però tots aprenen dels errors, és veritat per què a jo em passa i a tothom.
    Es treballa molt bé en la classe perquè el nostre grup dels xupirulis està molt unit que vol dir que feim molt treball cooperatiu i estic molt contenta que a classe feim mindfutless. És increïble que lla usam moltes tecnologies com el piktochart, el goconqr, Softcatalà i el kahoot.

    Jo estic molt agraïda que tinc una mestra tan amable, gentil, generosa, pacient i moltes coses més bé si estàs amb na Carmen t'agrada o millor dit tens ganes de fer la feina i d'entendre les coses. Per això jo dic que na CRMEN és la millor mestra del món i si totes les persones serien com na Carmen el món seria una meravella.
    Ayelen

    ResponElimina
  24. Gracies Carmen per fer tot aixó tan xulo i gracies per tots aquestos esforços que fas per nosaltres.Soc la nena mes feliç del mon per tenir la super sort de podr-te tenir a tu com a profesora sense tu els xupirulis no estarien complets perque tots junts som com un puzle montat i si falta algu de nosltres que vendria a ser una de les peses del puzle no esta complet i ya no es tan polit entre tots formam un puzle de alegria, feliçitat, amor . I per jo els amics i la família es lo mes important en aquest mon.CLARA

    ResponElimina
  25. Gracies per fer un bon esfors per naltrus i per penjar tantes fotos de naltrus. Tambe m'agradat molt aquest trimestre perque he apres a fer fraccions,divisións de dos xifres...

    Ets molt bona mestra i sense tú no se que fariam
    NO M'AGRADA QUE ET POSIS ENFADADA

    ResponElimina
  26. Aquet trimestre a set molt guay perquè he après moltes coses des immigrant, sa historia, a plorar, a riuré, aprendre jugant... i ajudar a un amic quan està trist. Setmana del mar va ser molt divertida encara que vaig estar dolentet i vaig perdrem 3 dies. Sa línia del temps va ser una oportunitat per aprendre tota sa historia de manera divertida i fàcil. Sa immigracions va ser un tema molt trist, vaig aprendre a valorar mes ses coses que tinc i que totes ses persones som iguals. També he après a respirar i a llevar-me els nervis i estar mes tranquil. Apart de sumar, multiplicar, dividir..., lo mes important es sa sort de tenir una classe tant guay tot grasis a sa profe i als meus companys!!!.

    ResponElimina
  27. Aqueos trimestre a ser molt divertir i estudios amb la meba millor profe i amb els meus companis Gaspar

    ResponElimina
  28. Aquest trimestre a set molt llarc pero a set tant llarc perque i super guai i a set tant divertit perque reim,jugam i no mos dam conta de que estam aprenent una infinidat de coses super interesants. I aixó tot aixó u tenc que agrair als millors compañs de la historia i a la millor profe del mon motísimes grcies a tots.Esperc que aixó no canvii mai MOLTES GRACIES XUPIRULIS.CLARA

    ResponElimina