divendres, 3 de març del 2017

SORTIDA A ES BROLL




  Avui hem fet una sortida ben polida: hem passejat i hem pogut gaudir amb els nostres companys de cicle d'un entorn preciós: Primer hem caminat pel Pla de Corona i llavors hem anat fins a Es Broll, per veure totes les canalitzacions d'aigua. 

Amb la sortida d'avui, també volíem experimentar que podien sentir els nens que han de caminar molts de quilòmetres per anar a escola, per exemple, a Nicaragua... És difícil posar-se en la seva pell,  i sentir allò que ells senten, però la nostra intenció ha estat fer una bona caminada per ficar-nos en la seva pell i sentir, ja que els nens a països com Nicaragua o Kenia caminen fins a deu quilòmetres per arribar a escola, però això sí... sempre amb un somriure.

Us convido a veure aquesta pel.lícula en família, reflexa molt bé la realitat de quatre nens que viuen en diferents punts del món, a jo em va encantar, esper que us agradi a vosaltres també.

CAMINO A LA ESCUELA


5 comentaris:

  1. Jo m'ho vaig passar molt bé.Va ser molt xulo i me va agradar molt.CLARA

    ResponElimina
  2. HOLA CLARA, JO TAMBÉ M'HO VAIG PASSAR MOLT BÉ AMB VOSALTRES!!!! CARMEN

    ResponElimina
  3. HOLA CLARA, JO TAMBÉ M'HO VAIG PASSAR MOLT BÉ AMB VOSALTRES!!!! CARMEN

    ResponElimina
  4. És molt polit, hem va agradar molt.AMBAR

    ResponElimina
  5. La pelicula m'ha agradat molt, perque a set molt interesant, m'ha enseñat moltes coses com per exemple l'esfors que fan per anar de casa a l'escola i com s'ajuden uns als altres. MIQUEL

    ResponElimina