divendres, 3 de febrer del 2017

Feinetes cap de setmana i resta de setmana..

HOLA XUPIRULIS!!

 AQUESTES SON LES FEINES PER AQUEST CAP DE SETMANA: 

- MEMORITZAR LES NORMES D'ACCENTUACIÓ EN CATALÀ: PLANES, AGUDES I ESDRÚIXOLES.

- FER UN COMENTARI AL BLOC DONANT LA VOSTRA OPINIÓ SOBRE L'ACTIVITAT D'AVUI.

 (FEINA PER AL CAP DE SETMANA)

- FER (O REVISAR SI JA ESTAN FETS) ELS EXERCICIS DE CATALÀ D'ACCENTUACIÓ: DE L'1 AL QUATRE. (PER DIMARTS) 

- FER UNA MAPA CONCEPTUAL AMB EL GO CONQR DE LA CONFERÈNCIA D'UMA SOBRE LA PREHISTÒRIA: QUE SIGUI MOLT VISUAL. (PALEOLÍTIC, NEOLÍTIC..) I DIFERENTS  GLOBUS AMB UNA "EDAT": DE BRONCE, DE HIERRO,.. I DE CADA EDAT. INFORMACIÓ MOL BREU SOBRE ALLÒ MÉS IMPORTANTS I IMATGES AMB ELS DESCOBRIMENTS: EL FOC, EL CARRO,.. 

QUÈ SIGUI MOLT CLAR I  AMB MOLTA IMATGE. (PER DIMECRES) (ES POT FER PER PARELLES) 

-FER TARGETES D'ORTOGRAFIA: RETALLAR RECTANGLES DE 7 cm x 4 cm màxim. I SI LA VOSTRA CAIXA ÉS MÉS PETITA LA PODEU FER AMB MIDES MÉS PETITES. COM ES FA?: 

- PINTAR CADA SÍL.LABA I LA "B/V/F" DE COLOR DIFERENT. QUE ES VEGI BÉ.  (PER DILLUNS)

 JA TENIU PENJAT EL POWER D'UMA PER FER EL MAPA CONCEPTUAL. DURANT EL CAP DE SETMANA TINDREU PENJAT TOT ALLÒ QUE HEM FET DURANT LA SETMANA. 


BON CAP DE SETMANA ESTIMATS!!!!

23 comentaris:

  1. A jo m'ha paregut una idea molt bona i divertida, fer aquest joc perquè aprenem moltes coses sobre les fraccions, gràcies a aquests jocs que fem aprenem moltes coses que ni siquiera sabem que fem com quan vàrem fer amb de les taules, estàvem aprenent a fer fraccions i ni siquiera ho sabíem!, perquè nosaltres els Xupirulis, no aprenem fent tantes fitxes ni exàmens aprenem amb jocs com aquest. Que ens diverteixen i a la vegada aprenem i no com amb els exàmens que ens avorrim.... INÉS

    ResponElimina
  2. A jo m'agradat molt la manera de quom hem fet les fraccions i a jo magradan molt les feacccions, gracic a aquest joc he apres millor que antes les fraccions lo que mes m'agradat a set menjarme la xocolata pero ha set divertit fer lo amb menjar perque llavo tel pots menjar .
    Ayelen

    ResponElimina
  3. A jo m'agradat molt la actibitat que hem fet avui perque las fracions an estat molt entretengudes aquel joc ma ensenyat a fer millor les fracions el que mes ma agradar a set mengar el chocolata.JORDI

    ResponElimina
  4. A jo m'ha agradat molt s'activitat d'avui perque ha set molt divertit i tot ha estat molt bo però el que mes conta és els actibitats :m'ha encantat anar en parelles (jo hi anat amb na Marga) i treballar en grup, el exercisi que mes m'ha agradat va ser la dels dues fraccions equivalents perque m'ha ajudar a entendre els fraccions eqivalents que una fraccio equivalent és el doble que la unitat.Sarah

    ResponElimina
  5. Quina fulla d'accentuació???, pq en tenim 3 o 4 i no se quina es. :(:(:(
    Jo m'ho he passat molt bè fent les fraccions amb xocolata i mandarina, també m'ha ajudat a entendre millor coses que no sabia, a saber explicar el q son les fraccions equivalents i a entener-les un poc millor. I també m'ho he passat molt bè treballant amb grup i amb parelles. Amaya.

    ResponElimina
  6. Ajo m'agradat molt l'activitat de el dilluns per que va ser molt divertit y entretengut,me va alludar molt a entendre mijor les fraccions equivalents. Pero ai o es te que dir, el xocolata va estar bonisim .nacho

    ResponElimina
  7. A mi m'ha agradat l'activitat del divendres. Perque m'ho vaig passar molt bé i vaig aprendrer coses noves, i a fer-les millor, i entendre millor algunes coses com les fraccions equivalents... LAIA

    ResponElimina
  8. A jo l'activitat de ahir hem va agradar molt perque com u feiem amb xocolate i amb mandarines i com mus u teniem que menjar mus u vàrem passar molt ve.JAUME.😃

    ResponElimina
  9. A jo hem va pareixer una actvitat molt ingeniosa per que es original, divertida... .VICENT

    ResponElimina
  10. A jo hem pareix una activitat molt divertida i ingeniosa eixo si que es una escola com deu manda perque aprees divertidamen bé.BRUNO

    ResponElimina
  11. A jo aquesta activitat me a paregut molt divertida i eficas de aquesta manera podem aprendre a fer fraccions sense darnos conta. Jo m'ho vaig passar molt bé fen les frsccions amb la xocolat i les mandarines.CLARA

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. A jo aquesta activitat amb va pareixa una forma molt divertida d'aprendre ses fraccions i per entendre las

    ResponElimina
  14. Aquesta activitat del divendres em va pareixer molt divertida, també he apres coses noves que abans no sabia i va ser una bona idea la de fer fraccions amb xocolata i mandarinas.El que més em va agradar va ser que despres de fer la feina ens puguesim menjar la xocolata.Laura

    ResponElimina
  15. aquesta activitat a set mol divertida i una forma de aprende mol dolsa

    ResponElimina
  16. A jo em va agradar molt l'activitat que vam fer perquè estem aprenent fraccions sense donar-nos compte i de la manera més divertida que hi ha (sense fitxes ni llibres) i aprenem moltes coses. També em varen agradar les fraccions equivalents perquè jo pensaba que serien molt difícils però són molt fàcils. Em va agradar més fer les fraccions amb mandarina però em va agradar molt menjar-me la xocolata. UMA

    ResponElimina
  17. A jo m'ha paregut una activitat molt divertida i util per aprendre a fer fraccions, i gracies a aquesta activitat entenc millor el que son les fraccions equivalents i moltes coses mes.MARIA

    ResponElimina
  18. A jo m'ha agradar molt l'activitat de les fraccions, he apres encara més sobre elles.
    Tambe sense donar-mos de compte estam aprenguen les fraccions equivalentes que m'agraden molt
    M'ha sentit alegre i amb molt es ganes de menjar.NEUS.

    ResponElimina
  19. A jo me agrada aprendre les fraccions menjant xocolata i mandarinas estava tot molt bo

    ResponElimina
  20. A jo m'agrada molt perque era amb Chocolate I mandarines a cara que m'allí costat alguns ejercicis amb el grupo o parellas es solusionava Tot. Mar

    ResponElimina
  21. A jo m'agradat l'activitat que vàrem fer el divendres amb xocolata i mandarines.AMBAR

    ResponElimina
  22. A jo em va agradar molt la activitat que vàrem fer perque estem aprenent fraccions sense donarmos de compte. A jo he va agradar molt fer les fraccions equivalents perque eren molt divertides de fer. M'agradava mes fer fraccions amb el xocolata:D. SARA R.

    ResponElimina
  23. Em va agradar fer aquesta activitat,varem apendre a fer fraccions de una manera divertida i molt guay.

    ResponElimina