divendres, 13 de gener del 2017

BON ANY 2017!!


HOLA XUPIRULIS!!
EN AQUESTA PRIMERA ENTRADA VOLDRÍEM FELICITAR L'ANY A TOTHOM. ESPEREM TINGUEU UN ANY 2017 MOLT FELIÇ I PLE D'ALEGRIES!!!

VÀREM COMENÇAR L'ANY AMB UN JOC...
  

AMB UN MISSATGE MOLT ESPECIAL..



En vàrem parlar sobre el joc després, fent un cercle i sobre els nostres Nadals,  els regals,els moments especials, la família, els amics... Vàrem parlar de sentiments, vàrem reflexionar sobre els regals, sobre els moments més especials.... i per la majoria dels alumnes del grup, el moment que més els hi va agradar o més recorden d'aquests dies, no va coincidir amb cap regal, va ser un moment, una persona ....



Durant aquests dies també hem format nous grups de treball dins l'aula. Tots hem pensat al voltant d'ells, amb qui ens agradaria estar, amb qui treballem millor... i d'aquesta manera, amb l'opinió de tots vàrem formar equips amb els quals treballarem d'una manera cooperativa. 

Cada grup va decidir el seu nom i una imatge que els representa i tots havíem d'estar d'acord, cosa que en ocasions, va resultar difícil, però finalment tots a base de diàleg vàrem pensar en un nom de grup i en una imatge que serà la base del treball durant tot l'any.



LLIBRE EN CASTELLÀ

Ahir vàrem poder triar el llibre de lectura d'aquest trimestre, aquesta vegada és en castellà  i es realitzarà un treballet paregut al del trimestre anterior.



Ayelén va realitzar la seva conferència i vàrem aprofitar el tema per  cercar informació i realitzar la primera rúbrica en grup de valoració de la conferencia. 
L'utilització de la savina va ser molt important antigament a Eivissa, tal i com ens va explicar Ayelén i nosaltres vàrem cercar informació.
Na Laia, n'Amaya i en Salva ens van mostrar les seves fotos.

També ho van fer en Jaume, n'Ambar, na Clara i na Neus.

                                                
Na Clara ens va explicar què eren les Jasenes ... (realitzades amb Savina)


En Jaume ens mostrava com l'interior de la casa del seu güelo, on s'havia emprat molta savina.

Ah! i també hem reparat a en Wally, la nostra bústia, i ja la tenim de nou a la porta... 
Per cert Soraya, t'hem enyorat molt durant aquesta setmana.., fes algun comentari al blog per saber de tu i passat a vore'ns prompte!!!





Feina per al cap de setmana

-Fer un comentari al blog sobre el joc que vàrem realitzar per començar la setmana: com us va fer sentir, quin missatge tenia per vosaltres aquest joc.

- Respondre les següents preguntes per escrit (Treball d'aula):

  1. Representa en una figura geomètrica els nens i nenes del teu grup. 
  2. Representa en una figura geomètrica els càrrecs d'aquesta setmana, tenint en compte que tres d'ells no s'ha complit com deurien.
  3. Representa els nens i nenes de la classe que aquest dimecres no han portat fruita (hi han set tres)
  4. Representa els nens i nenes de la classe que cumplen els anys al mes de gener.
 (Recorda que has d'utilitzar regle per fer i repassar les figures geométriques i tal vegada compàs)

BON CAP DE SETMANA!




29 comentaris:

  1. Jo em vaig sentir molt nerviós perquè si quèiem un tots perdien

    ResponElimina
  2. Jo estava molt nerviosa per si algú es caia.Ambar

    ResponElimina
  3. En va fer sentir arropat i a la vegade nervios, el meu missatge es que varem fer treball amb equip i m'hos varem ajudar uns als altres.MIQUEL

    ResponElimina
  4. jo pens que aquest joc a set súper cooperatiu. Jo he sentit que moltes vegades estava apunt de caure peró els meus compañs no me deixavan caure ,que en aquet joc hem estat tots junts traballant molt en equip i que entre tots podem aconseguir moltes coses domes si o feim tots junts. El meu mistge es que tots treballaba junts i entre tots ningu es ceia i que culquier cose la podem aconseguir.CLARA

    ResponElimina
  5. jo pens que aquest lloc es molt cooperatiu i que ayuda als nins i nenes a cooperarse i ayudarse. jo he sentit que jo tenia que ayudar als mues companys perque si se un es queia els alters també i també he sentit que tots ens ayudaben un al altre perque ningu volia caure iperdre el lloc. jo crec quelo que aquetslloc vol mostrar que tots junts podem fer tot asta lo imposible.Bruno

    ResponElimina
  6. Jo estava molt nerviosa per si algú caigués, i em va semblar que treballavem be en equip perquè si algú caigués, els altres l'ajudaven a què no caigués.

    ResponElimina
  7. Jo em vaig sentir molt nerviosa pero em vaig dir : Ayelen tranquila no psa res .
    al final vaig agafar a na Marga per que estava apunt de caure i el meu misatga es que ha set un joc cooperatiu i treball en grup.
    Ayelen

    ResponElimina
  8. jo pens que es un joc molt cooperatiu i ho vàrem aconseguir tots junts. Jo em vaig sentir molt decidit i que ho podia aconseguir encara que sigues molt dificil VICENT.

    ResponElimina
  9. A jo hem va fer sentir un poc estressada perquè hi havia molta gent amb moltes poques cadires, i el meu missatge és que tot el que ens proposem ho podrem aconseguir si estam units. Amaya

    ResponElimina
  10. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  11. Carmen a la pissarra ahir posava "mostra amb una figura geomètrica, utilitzant colors, els dibuixos fets anteriorment. Pot ser que domes l'hagues de fer el meu grup de taula perquè encara no l'havíem acabat?. Amaya

    ResponElimina
  12. QUAN VAREM FER EL JOC DE LES CADIRES HEM BAIG SENTIR PROTEGIDA I TAMBE BAIJ AJUDAR A EN NACHO A NO CAURE, AQUEST JOC VA DONAR RESULTAT QUE ENTRE NOSALTRES TENIM UN VINCUL MOLT FORT I SEMPRE SERA AIXI.

    ResponElimina
  13. SEM A OLVIDAT SOC MARGA

    ResponElimina
  14. Jo cuan vaig jugar sentía que jo no hem podía caure per que sino perdriem tots el joc.JORDI

    ResponElimina
  15. Gracies pels vostres comentaris. Carmen (sí Amaya, només pels que no havien acabat)

    ResponElimina
  16. Hola, jo el Dilluns no estava tinc que escriura alguna cosa? MAR

    ResponElimina
  17. Jo em vaig sentir nerviosa per si algu es caia.I el meu missatge es que quan ens proposem algo ho feim.Laura

    ResponElimina
  18. A mi el joc de les cadires hem va parèixer una bona idea per ajudar-nos a treballar en equip, jo estava molt nerviosa perquè si un queia tots queien i no podies pensar només en tu. UMA

    ResponElimina
  19. El joc de les cadires m' ha pareixut un joc que ens ajudar a aprendre que ens tenim que ajudar entre nosaltres i tambe tenim que pensar amb els altres,m' he sentit amb presio i nerviosa.Maria

    ResponElimina
  20. El joc de les cadires ajuda a tenir mes confiansa amb els companys. Salva

    ResponElimina
  21. El joc de les cadires que vam fer a clase m'ha ajudat a pensar més emb els altres perquè si no ens ajudavem caiem tots. Sara Ribas

    ResponElimina
  22. en el joc de les cadires me sentit mol unit a els meus compañs i me o e pasat vastant ve
    GASPAR.

    ResponElimina
  23. Jo hem vaig sentir molt asustat perque si un queia perdiam aixi que ems teníam qué aguantarmus i pensa amb tots.JAUME 😛.

    ResponElimina
  24. Es joc de ses cadires ha set un joc amb molta convivencia i joc en equip. Tambe he apres que tenim que ajudar als demes. Jo m' he sentit nerviosa i estrenada. NEUS.

    ResponElimina