diumenge, 18 de juny del 2017

FESTIVAL FINAL DE CURS

HOLA XUPIRULIS!!!!!

Us deixo les fotos d'aquest darrer divendres, dia del Festival Final de Curs. Va ser un dia molt intens, amb nervis pel ball i amb mooolts de somriures...

Us he penjat dos grups de fotos, les  primeres, les del matí, les que vàrem fer a classe, algunes són molt divertides, ja les veureu...


Aquest darrer grup de fotografies són de la tarda del Festival. Sent no haver pogut fotografiar a tothom, però des d'on estava era molt complicat.. Esper que us agradin molt les fotos i deman disculpes a aquells que no han sortit tant!!!








Voldria acomiadar aquesta entrada donant-vos les gràcies pel súper regal que em vàreu fer, mil gràcies a tothom!!!!!!!!!!!!, em va encantar!! 


Estic molt agraïda i sobretot molt contenta, d'haver pogut compartir aquest any de la meva vida amb tots vosaltres, sou molt especials.
Us estim Xupirulis,
Carmen.



4 comentaris:

  1. Carmen, jo també estíc molt content d'haver-te tingut com ha mestra aquest any, m'ho he passat molt bé i esperc que l'any que ve també. besitos :) MIQUEL

    ResponElimina
  2. Gràcies Miquel, l'any que ve, més i millor.

    ResponElimina
  3. Hola xupirulis tinc moltes ganes de tornarvos a veure i aixo de que no nam ni per la meitat de l'istiu,me estic asan com un poll al forn(el poll soc jo i es forn eivissa) remei: platja i piscina jajajajaja.Nacho

    ResponElimina
  4. Bailasteis como el culo.

    ResponElimina